Szukasz kursu specjalistycznego z BHP, SEP lub kursu na wózki widłowe? Kurs edukacyjny!

Konstruktywny wzorzec myślowy

W tej części znajdziesz omówienie kilku specyficznych problemów, o jakich mówią uczestnicy moich kursów, a najczęściej klienci indywidualni – problemów szczególnie uciążliwych. Na początku każdego podrozdziału znajduje się wykaz stwierdzeń charakteryzujących dany problem. Przeczytaj wszystkie punkty i zastanów się, czy mają związek z tobą. Nie trzeba wyliczać, ile stwierdzeń z rozdziału Samotność dotyczy ciebie. Nie okaże się, że jesteś bardziej samotny, jeżeli zdobędziesz dziesięć punktów zamiast tylko jednego. Stwierdzenia te mają jedynie pomóc ci w lepszym zrozumieniu czynników, które, zdaniem ludzi, wywołują w nich uczucie samotności.

Następujący po wspomnianym wykazie tekst stanowi niejako zbiór analiz poszczególnych stwierdzeń, prób określenia postaw, z których te stwierdzenia wynikają, oraz sugestii co do sposobu patrzenia na problem z innej perspektywy i pozytywnego o nim myślenia.

W tej części znajdują się również Skrypty, które mają ci pomóc w stworzeniu nowego, konstruktywnego wzorca myślowego w twoim umyśle podświadomym. Ważne jest, abyś czytał swój Skrypt wielokrotnie w ciągu dnia. Przepisz go na kartce i noś ją wszędzie ze sobą. Naucz się tekstu na pamięć i powtarzaj w myślach, „zasadź” głęboko w podświadomości przez stałe powtarzanie.

Ponieważ Skrypty zawierają pozytywne myśli, doświadczysz także korzystnych ich wpływów na twój stan fizyczny. Gdy w umyśle przepływają przyjemne i twórcze myśli, ciało się relaksuje. Jeśli wątpisz w to, spróbuj czegoś przeciwnego. Przywołaj ostatnie doświadczenie, które wywołało w tobie złość. Po chwili spostrzeżesz, jak twoje ciało reaguje na takie negatywne myśli: zaciskają się mięśnie szczękowe, w rejonie brzucha pojawia się napięcie, podnosi się ciśnienie krwi, co powoduje w głowie ucisk, i ogólnie czujesz się źle.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.